Saturday, March 26, 2011

WAJIB BACA!!




SOFT GEL VIRGIN COCONUT OIL (VCO)
ONLY RM 39.90 (SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM 43.90 ( SABAH & SARAWAK)
not included postage


anda semua pernah mendengar minyak kelapa dara ataupon dlm bi nyer adalah seperti yg tertera di tajuk atas nun?skang n aku nk promote kat hang pa semua pasai produk n..awat aku n cakap bahsa utara n?n adalah dipengaruhi oleh matlutfi le n..hehehe..


ok beralih semula pada virgin coconut oil or vco.product ini adalah salah satu product dr Catalyst..aku baru nak bertatih dlm bisnes n..tgk sume org dok bisnes..aku pon nak try gak.
tapi series aku cakap (tibe2) aku sedang try vco n..ape yg aku rase dr vco n?aku makin cergas,yea la profesion aku n memg memerlukan energy..b4 n,aku memg cepat letih,rase nak tido jer pas balik keje...perot pon da buncit coz kuat tido...TAPI bile aku try vco n dlm seminggu da aku rase memg vco n bertindak balas kat badan aku ke tahap maximum yg mane walaupon aku dlm keadaan penat blik keje n latihan bola jaring aku leh wat 3keje iaitu basuh kain,gonyoh2 kain,dan jemur kain..penat tu keje n,tp dengan vco aku boleh wat keje n ngan efisyen..lagi,bile aku mam vco n aku rase muka aku xberminyak. tapi sebenarnya kadar metabolisme manusia adalah berbeza,so kesan vco n x sama mengikut individu.ada customer yg dpt menunjukkan kesan bile da abis 1 botol,ad yg 2 botol..ad gak yg 5 ari da menunjukkan respon yg positif..so bila nak cantek n diharap sume leh bersabar yea ;)

kat sini aku akan tempek kebaikan VCO yang aku nk sarankan pd korang sume:

1. mengurangkan kadar kolestrol
2. mengawal kencing manis

3. mengatasi masalah penyakit degeneratif dan masalah usia umur lanjut

4. tubuh lebih tahan serangan penyakit
5. mendapatkan kembali keanjalan kulit serta kelembutan kulit

6. pertumbuhan rambut lebih baik dan kelemumur akan hilang
7. terhindar dari gejala alahan

8. mengelakkan risiko kanser

9. keadaan berdengkur akan hilang
10.haid lebih teratur



aku ad la bagi en kuyyie aku n try..dia n ad masalah berdengkur...aku tgk dengkuran dia skang n kurang da..tdk aku n memg jd meroyan sampai xleh tido dek dger dengkuran dia yang memg superb tu..n masalah yg kedua en kuyyie n slalu out station..so skang aku nak tgu dia balik dr kelantan nk tgk ad perubahan x after amek vco time g out station..urmmm masalah yg k3,muke dia berminyak,dia cakap da ok,xberminyak da la muke dia sejak amek vco n,tidak kalo pakai facial foam xjd mende pong..uhuk2..

selain tu juga,Catalsyt ada jugak product utk pompuan2 cantek supaya jd lebih cantek dan yakin..produk itu ialah..teng te teng..

CATALYST COLLAGEN - 15 sachets/per box
RM 59.90 - Semenanjung Malaysia
RM 64.90 - Sabah & Sarawak
not included postage

Kenapa anda perlukan collagen?
Apakah kebaikan collagen?

GOLONGAN yang sesuai menggunakan COLLAGEN CATALYST ini ialah
- wanita yang ingin berkahwin (mesti berseri-seri muka atas pelamin)
-anak-anak dara yang nak masuk umur 20 -an (boleh mengekalkan keanjalan kulit)
-ibu mengandung (untuk sentiasa kekal berseri-seri)


KHASIAT MENGGUNAKAN CATALSYT COLLAGEN

- membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
- mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
- mengatasi masalah kulit kusam,kering & berkedut
- membantu melicinkan kulit merekah dan kuku malap
- menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
- membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima


KESAN MENGAMALKAN CATALYST COLLAGEN

- kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering
- dapat mengurangkan masalah JERAWAT (akan hilang)
- dapat mengurangkan PARUT-PARUT yang ada di kulit
- minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan menjadi lancar

- kuku tidak patah, rambut akan jadi lebih cantik

APA ITU COLLAGEN?

Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :
  • Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
  • Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
  • Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
  • Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)
KESAN-KESAN PENYUSUTAN KADAR COLLAGEN:
  • kulit mula hilang keanjalan semulajadi&tanda2 awal kedutan mula jelas kelihatan
  • menganggu bahagian badan lain terutamanya dalam penjanaan semula tisu2 lembut
  • kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa
  • menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi

KELEBIHAN dan KESAN Pengambilan Catalyst Collagen?
  • Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan
  • Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
  • Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
  • Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
  • Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah
  • Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau
  • Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
  • Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
  • Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
  • Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar
  • Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga





hokey sape berminat leh la tgalkan komen kat sini or emel kan kat akidalong84@gmail.com

No comments:

Post a Comment