Monday, December 20, 2010

pap pap pap smear


ooopppsss entry n 18sx tau,tp kalo nk terjah jugak,mak xlarang..ngeee~~
baru n aku ngan gagah n gigih nk check aku nye bahgian kewanitaan,bukan saje2 tau aku wat coz aku rase mcm xbape chat jer kat area semulajadi tu..da la aku g sorang jerk..uhuuuuukkk T___T..haseben keje,nak ajak member takut dia bosan yeala nak tgu aku plak,mcm permaisuri plak nak nyusahkan org...so g la sendiri..

da jupe nurse mula la dia wat kua sume alat2..seram sejuk dibuatnyer..sejuk tu like 4x mandi kat kutub utara..hahhaaha..penah plak aku mandi kat citu..ngaruttt..n haa kao barg yg dia wat kuo




bukan gambo sebenar;sume ihsan atok google



org pggil n muncung itik..


leh bayangkan wahai wanita2 sekalian muncung n dimasukkan dlam tuttut kite!!!memang yaaaarabbbbiiiiii sakit..





ok,n bukan nk beranak tapi kite kan wanita2 skalian wajib berposisi
mcm n kalo nk wat pap smear



da kangkang like nk beranak,nurse pon masukkan muncung itik tu..
atoooooiiiiiii!!!sakittttt!!!


bile nurse masukkan muncung itik tu memg sakit sgt..jgan kemut tau nanti lagi susah nk masuk ..sekalian wanita dpt bygkan x muncung tu keras giler nk masukkan dlm ehem2 kite yg lembut n manje tu....da la kite terpakse tunjuk ehem2 kat nurse..aduhhh ternoda iii!!



da setel...
alhamdulillah...

berus n la yg dorang amik tisu kite kat bhgian rahim kita..n result akan dpt dlm mase 2minggu lg..hope2 sume baik2 blake..pas aku wat ujian tu memg aku terase trauma sgat..tp trauma dlm 3 ari jer,pastu da ok..mujur la 3 ari,kalo sebulan merana haseben i..hahahaha..
















daaa.......

No comments:

Post a Comment