Saturday, December 18, 2010

jom layan citer korea!!!!

sgat nyampah thap gaban ngan citer korea n la...ganggu tido aku,ye la sampai xleh tido teringatkan episod yg xabeh2 lg aku tgk..geram betoiii..n aku sedut citer korea dr member aku..memg giler2 aku tgk time cuti n..sampai kn bgun je tido teruuuussss on laptop..sabar je la nyah!keje2 rutin pon akan bermula setelah xtvti menonton tamat utk beberapa episod..


da wat keje rutin ngan cepat n pantas kilat guruh pitar nan menakutkan tu,terus toin2 terpacak balik kat depan laptop sebab ati da meronta-ronta nk tgk next episod..mujur duk umah sendiri,kalo dok umah mok,kompem kene perli ngan angkatan2 di dalam itu rumah...kekekeke

tp da aku tgk2 citer korea n jalan citer sume lebih kurang samer jer,tp yg jd tertarik menarik dabom yg nk hingin tengok sgt tu adalh disebabkan citer dia chumel..ape yg chumel?

1. hero
2. heroin
3. dress heroin
4. barang2 yg dorg gune
5. tempat2 dlm scene

sampai kan kalo dok menengok citer korea n pangai pon nk ikut2 pelakon korea.xsenon betol ko!ngeee~~~..n nak deco umah pon ala2 mcm dlm citer tu gak..adalah tabiat ini duluar tabii manusia normal?


urmm citer2 kat bawah n mane satu ek yg best bagi aku..?


adakah yg ini?



ini kah?

kah ini?
ataupun ini adalah berdekah-dekah?

kata putusnyer sume best,,act citer yg you're beatiful tu aku xabih lg tgk,coz mate aku da lebam akibat ngadap laptop berjam2 lamernye..cian aku..uhuksss








daaa~~~

2 comments:

  1. korean drama aku vote winter sonata laaa.
    list mu bg tadi aku suka my boyfren is type sbb cd dia masih ada kat rumah aku, dan ada tulis nama kakak inaz. hu hu hu

    ReplyDelete
  2. kekeke...mate da lebam ni asyik tgk cd.bosan tol dok umah xd org n..senin n baru nk beli tibi

    ReplyDelete