Thursday, September 8, 2011

GERAMMMMM!!!!!!!!!!!

nape la ad org mcm n dalam dunia n..oh duniaaaaaaaaaaaaa............org wat n nk kondem,org wat tu nk kondem...mcm la ape yg dia wat tue sume hebat!huh geram tol ati mak n nyah!bagi tugas ckit kondem,ape ingat dia tu mulia sangat k nk kene xd tugas..heloooo tunggu la kau jd sivaji the bos dulu hokey...aku ni bagi je la tugas hape pon,wat jer,same2 la wat..bile org bagi aku tugas kutip sampah pon aku wat la,i dont mind langsung...eeee geram la manusia macam n...memg sangat geram nihhhh!!!

kejap lgi nk g cari bantal,nak mengaplikasi cara melepaskan geram mcm satu cartoon jepun yg aku da lupe tajuk ape...cartoon n girl tau,bile dia marah2 dia akan tumbuk anak patung dia yg lembut2,bukan dia jer yg akan wat macam tu,mak dia pon ikot skali..hahahaha cute jer,tapi tajuk citer n aku lupe....


huffff bernafas ckit...(kembang kempis idong n)




k la,daaaaaaa

No comments:

Post a Comment