Friday, March 9, 2012

macam semut

pagi n aku jd terlalu sebak..sgt sebak sampai menangis teresak2...mcm2 dugaan yg ditanggung 'mereka'..ya Allah aku minta supaya dikurangkan beban 'mereka' semasa dalam mengecapi usia emas ini...tapi aku ingat ad 'mereka' cakap kalau nak jd org bertaqwa kene bersabar dengan setiap dugaan...yea betol...kita mesti kuat...aku nk jd macam 'mereka'..setiap kali 'semut' masuk kandang 'kambing',mesti ada je masalah or something yg menyesakkan pikiran...aduhhh mungkin ada hikmah 'mereka' dpat mengenali 'semut' seperti itu...yg dtg ad semut gonggot,semut hitam dan semut api...nampak mcm halusnye semut itu,tapi siapa tau kan...hanya di kandang kambing saje dpt merasai semut2 yg pelbagai peel tu..


huhu..kadang2 aku rase sgt menyesal mintak tukar ke sana,yea la bile memikirkan 'mereka'...atas sebab tugas n  tanggungjawab pada bigbos aku kene la menyusulkan diri juge...kalo aku xmenyusulkan diri mampukah aku dok kat jengka?aku rase sgt MAMPU..tapi mcmane ngan bigbos,mesti sunyi,last2 cari pengganti la kot..huhuhu...


aku semakin kusut bile tempoh honeymoon aku n da hampir penghujungnyer...xsampai ati rase nk pergi tgalkan 'mereka'...adussss...


aku hanya mampu berdoa bile aku aku berada nun di sana..muga2 Allah periharalah 'mereka',bahagiakan 'mereka' hingga hujung nyawa...amin;)

No comments:

Post a Comment