Friday, August 27, 2010

waaa xleh tito n=penangan nescafe original

n aku baru jer lik dr ktn...aku berbuka bersama student2 kat tnjg lumpur..makanan kat restoran suria n xsedap maner pon tp disebabkan kaki2 makn ad 13 org,makan aje ape yg ad kat atas meja 2..hakhakhak,walaupon nasi lantah,sotong tepungnyer yg tawar totap ku telan jugo..hohoho..
dia nyer bil 4 bukak pose td rm260.70,hambek..xpadan ngan xsodap 2...bayar tetap bayar...bak kata sir lan 'duit leh cari,memory mcm n maybe 17tahun sekali jer dpt'...betol gak 2..tp aku rase aku pat tiap2 tahun...huhu macam sadis yea ayat n...uhuk!!
b4 lik kami g mc pandu lalu utk acara membuncitkan perut sec berganti2...bukan ape nyah windu betol nak makan funfries si mcd n yg sodap 2 berbanding ngan atok kfc 2..heee...
emmm gambo?emm nanti aku nak tag kat fatira sudah...
k la,2 jer kot....malas nk ngomel byak2,fefenatfat...krehhhhkrohhh

No comments:

Post a Comment