Saturday, December 18, 2010

TERKEJOTNYE!!!

ape yg ko terkejot mek..urmm bukan ape lately slalu dgar member2 citer citer rapunzel best giler,rugi la kalo xtengok,kene tgk banyak2 kali la..so oleh kerana nafsu n ad 9 dan slah 1nyer nafsu suke terpengaruh cakap org ,aku pon teroooossss beli dvd,bukan g tgk wayg,,kekekeke...






ololo lomantiknyer korang ;p



layan punyer layan urmmm sampai ngantok la..bagi aku la citer n xbape sepak la atau omputih cakap xbape kick..jgan marah pd sesape yg terase pedas cili tu..huhu..bagi aku best lg citer rapunzel yg versi barbie tu..byk yg kurang dlm movie tu..ahli sihir tu mati mcm tu k?betoii k mcm tu..aku rase x..n kalo ikut citer rapunzel hok dulu2 aku ingat ahli sihir tu yg potong rambut rapunzel..byak songeh la plok aku ni..maybe dorg nk wat kelainan ckit tp tetap xdo kick..aku rase beh lagi citer kat bawah n..lagin lawok,kick n touching..ecehwahhh







beh gileww dr citer yg atas tu..ngee~~













daaa~~


No comments:

Post a Comment