Thursday, January 13, 2011

2minggu

da 2 minggu mak menjalankan tugas @ skol....so far kulit aku stil xcited keje n terase mcm ikhlas jer..hahahaha..lawok2....tahun n mak rase mak nak kene wat samethin new ckit...like wearing anak tudung baru....hahhahaha...xd la,ape la mak ngarut n...xde ler,mak nak p&p aku lebih better dr tahun lepas2...tapiiiiiiiiiiiiiiiiii utk subjek sejarah jer mak rase mak memg xboleh blah...uhukkk=__=..tgk da jadi muka ngantuk bile cakap pasal sejarah...bile nak start jer,muka budak2 sume mcm rakyat kebulur akibat tsunami jer...tp aku totap bersemangat...


tahun n jugak mak telah menjadi guru kelas...1st time,tapi mak rase mak buleh wat tugas n ngan boek...satu part yg aku suke n xsuke ialah deco bersame eric kat kelas mak....suke coz kelas akan cantek bile hias,n yg xsuke plok mak byak kene wat kua duit...waaaa...emm nanti mak rase nak kene letak satu tabung kat depan bank,n tulis "sumbgan utk mendeco kelas pelajar saya"..buleh x?ad yg kene tampo ngan guard kat bank tu,xpon kene amek tindakan disiplin ngan boss mak...xmau ahhh..


so far mak da pasang langsir jer,n tampal kertas mahjong kat dlam kelas mak...langsir tu mak pintal2 macm rambut..mak rase macam ok jer,xtau la kalo org lain tgk mcm nak cabut k...ad mak kesah?sok mak nak dating utk kali ke 2ngan student mak 4 deco bersama eric lagi..kalo sempat mak amek la gambo kelas n hupload kay cini,kalo xsempat xdapek la blog n ad memuatkan turunkan gambo baru...




k la,malas nk ngomel banyak2...





daaaaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment